PEOPLE HR & ACADEMY
Lider Nasıl Olunur?
Hedef ve sonuç odaklı yönetim şekilleri, başarılı bir liderde olması gereken önemli özellikleri, stratejik yönetimin amacı, avantajları ve birçok konu başlıklarını uygulamalı olarak aktarıyoruz.
İş yaşamında liderlerin ekipleriyle güvene ve işbirliğine dayalı iş ilişkileri kurabilme yetkinliği, sadece liderin başarısı için değil, aynı zamanda ekibin performansını da üst seviyeye çıkarabilmek adına oldukça önemlidir.
Değişen ve dönüşen dünyada artık liderler ekiplerini pozitif yönde etkilemeleriyle ve farklı liderlik özellikleriyle öne çıkıyor.
Performansları doğru belirlemek ve aktarmak, krizi iyi yönetebilmek, etkili geri bildirimler verebilmek, örnek alınan bir lider olabilmek, ilham verici olmanın ekip yönetimindeki etkisi, ekibin bütünsel iyi olma halini korumayı, motivasyonlarını desteklemenin önemini içeriyor.
Yetkin ekipler kurmak için mülakatların nasıl yapıldığını, tutundurma süreçlerinin inceliklerini, ekiplerle nasıl işbirliği yapılabileceğini aktardığımız eğitimimiz bolca oyunla ve vaka çalışmasıyla deneyim odaklı bir altyapıda kurgulanmıştır.